wtorek, 23 stycznia 2018

76. To już jest koniec ...

Witajcie! Niestety to już jest mój ostatni publikowany post. Natłok obowiązków jednak zmusza mnie do zamknięcia bloga. Chciałabym podziękować wszystkim, którzy chętnie zamawiali u mnie prace, za wszystkie ciepłe komentarze oraz chciałabym przeprosić osoby, które złożyły zamówienia w ostatnim czasie i niestety nie doczekały się ich realizacji.

Blog sam w sobie będzie jeszcze istniał, niech moje prace dalej wiszą w internetach xD
Gdyby ktoś bardzo, ale to bardzo chciałby okładkę do swojej opowieści lub nagłówek do swojego szablonu, zapraszam do pisania na e-mail, który znajdziecie w zakładce "KONTAKT" :)


Może do zobaczenia kiedyś ;)

3 komentarze

  1. Szkoda, że zamykasz bloga. Twoje prace były naprawdę przepiękne, a ja z chęcią zamawiałam u ciebie szablony i okładki. Jednak rozumiem Twoją decyzję. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i może do zobaczenia kiedyś! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obowiązki i brak czasu dopadają każdego, stety lub i nie. Dziękuję za twoją cudowną grafikę :) Mam nadzieję, że nie jest to ostateczne pożegnanie! Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutno mi się zrobiło kiedy to przeczytałam, ale wiadomo praca i obowiązki są ważniejsze. Pamiętaj kochana, że Twoje prace były są i będą cudowne! Jeszcze raz dziękuje Ci za stworzenie wszystkich prac dla mojej osoby!
    Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

COPYRIGHT @ 2016-2017 Devon.