poniedziałek, 2 lipca 2018

Reanimacja?

Witajcie! Pewnie wszyscy już zapomnieli o starej Devon :( Mam jednak propozycję! Ze względu na to, że siedzę w rodzinnym mieście i troooszkę mi się nudzi postanowiłam, że jak nie blog to może zreanimować chociaż Facebooka.

Kiedyś obiecałam Wam poradniki i właśnie to chciałabym zorganizować.
Co wy na to, aby trochę pobawić się w kodowanie na bloggerze i może odrobinę grafiki? 

Dużo osób odchodzi od pisania szablonów, a jak już to robić to za pieniądze, ponieważ inaczej szkoda czasu. Obiecuję Wam, że jeżeli chodzi o grafikę typu nagłówki czy okładki, będziecie mogli składać zamówienia!

Dajcie znać co myślicie, posyłajcie informację dalej, a ja czekam na Wasze komentarze!

A tutaj link do Facebooka:

2 komentarze

  1. A ja na to jak na lato! Cieszę się ogromnie i jestem jak najbardziej za :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł! Czekamy na twoją aktywność!

    OdpowiedzUsuń

COPYRIGHT @ 2016-2017 Devon.