niedziela, 21 lutego 2016

54. So I'll never let you go, don't you leave me lonely ...

Mogę tego słuchać w kółko ♥ Wiem, mam ferie, ale nawet teraz w "wolnym czasie", mam mnóstwo roboty ... Strona internetowa sama się napisze, a laptop znajomego sam się nie naprawi ...

Ludzie, czy ktoś z Was ma Szajsunga? Cokolwiek z Szajsunga? xD Nienawidzę tych urządzeń. Owszem, design mają w większości przypadków zajebisty, ale co do technologii mogłabym się kłócić :3 Jak ktoś chce u mnie naprawiać Szajsunga to cena będzie dużo wyższa w porównaniu do urządzeń innych marek c:

Nie wiem czy zauważyliście, ale na blogu zagościł nowy szablonik. Wymaga on jeszcze kilku poprawek, ale to w swoim czasie, bo oczywiście NIE MAM CZASU hehe.

zamówienie dla arbuzstylesa96:


Przed pobraniem zapoznaj się z plikiem PRZECZYTAJ ;)

okładka FanFiction:


zamówienie dla Jarael Tano:


zamówienie dla bieberssense:


zamówienie dla Tina:

baner #1:

pobierz

baner #2:

pobierz

zamówienie dla xxBieberxx:

8 komentarzy

  1. Nie wiem dlaczego ale zawsze czekam z niecierpliwością na Twoje kolejne notki nawet wtedy, kiedy nic nie zamawiam. Może dlatego, że lubię oglądać twoje pracę :)
    I mam takie pytanie(nw czy na nie odpowiesz)Czy Demi naprawdę ma taki tatuaż jak tutaj na ręku? Nie chodzi o napis tylko o kwiat :)
    Jak zawsze wspaniałe prace^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, Demi na przedramieniu lewej ręki pod napisem Stay ma biało-czarną różę. Listek róży zakrywa stary tatuaż Demi – usta, który wykonała w 2011 roku i który według niej przypominał zupełnie coś innego niż usta ;)

      Usuń
  2. Byłam pewna, że szablon będzie piękny jak zwykle i nie pomyliłam się! Jest piękny! Bardzo dziękuję :D
    Tylko jest pewien problem: kiedy wpisuję tekst w zakładki (nieważne jakiej długości jest tekst) automatycznie zakładki zmieniają swoje położenie i ich układ zmienia się w pionowy, wszystkie zakładki są pod sobą. Jak można to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne o boże!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szablon jest świetny! Dziękuję, spełniłaś moje oczekiwania w 100%. Jestem naprawdę baaardzo zadowolona i mam nadzieję, że następnym razem również będę pod tak ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz kolejne prace? *-*

    OdpowiedzUsuń

COPYRIGHT @ 2016-2017 Devon.